Prejsť na hlávný obsah

Operations Manager

Miesto práce: Bratislava

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Mzda: 1 900 EUR/mesiac

MÁŠ CHUŤ A ODVAHU POMÁHAŤ TÝM, KTORÍ TO NAJVIAC POTREBUJÚ? CHCEŠ ROBIŤ PRÁCU, KTORÁ DÁVA ZMYSEL?

Do nášho manažment tímu hľadáme skúsený profil osobnosti v oblasti nastavovania a riadenia organizácie a implementácie procesov prevádzky.

AKÁ BUDE TVOJA NÁPLŇ PRÁCE, A AKÉ PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI BUDEŠ MAŤ?

  • ROZSAH ROLE:
  • Zodpovednosť za definovanie prevádzkovej stratégie pre ČVO v aktuálnej fáze organizácie.
  • Dohliadanie na hladkú prevádzku organizácie.
  • Podpora efektívneho fungovania prevádzkovej stránky všetkých programov.
  • Stabilizácia interných servisných úrovní pre oblasť právnych služieb, IT a administratívnej podpory.
  • Zodpovednosť za plánovanie, koordináciu a kontrolu zdrojov prevádzkového rozpočtu.
  • Rozvoj systémov a politík pre oblasť prevádzky.
  • PRIAMO RIADI
  • Prevádzkové smerovanie organizácie prostredníctvom kľúčových iniciatív a v rámci schváleného prevádzkového rozpočtu.
  • Systémy a prevádzkové činnosti, ktoré podporujú výkon programových aktivít.
  • Dodržiavanie prevádzkového rozpočtu vrátane plánovania, priebežného sledovania a optimalizácie nákladov.
  • Efektívnu komunikáciu medzi Operations teamom a ostatnými programovými a podpornými oddeleniami.
  • Výhľadovo zastrešenie ďalších prevádzkových agiend: logistika, obstarávanie, compliance
  • TEAMOVO RIADI
  • Organizačný rozvoj v programoch:
  • Podpora a mentoring manažérov v oblasti optimalizácie prevádzkových činností ČVO.
  • Právne záležitosti:
  • Dohliada na súlad so zákonmi v prevádzkovej oblasti.
  • Koordinuje servisnú úroveň externého právnika ČVO pre programy.
  • Monitoruje interné potreby programov v tejto oblasti a prináša riešenia.
  • Informačné technológie:
  • Koordinuje plnenie IT stratégie v aktuálnej rastovej fáze a pri zohľadnení komplexných potrieb ČVO.
  • Dohliada na efektívne riešenia IT infraštruktúry na celoorganizačnej úrovni.
  • Dohliada na monitorovanie servisných úrovní a dodavateľských vzťahov v oblasti IT a pravidelne vyhodnocuje pomer interné role x outsourcing.
  • Facility management na lokalitách:
  • Udržiava priateľské prostredie pre zamestnancov, ktoré inšpiruje angažovanosť.
  • Dohliada na zmluvné aspekty prenajatých priestorov, na proces obstarávania a na nákladovo efektívny chod pobočiek ČVO v rámci schváleného rozpočtu.
  • Dohliada na plánovanie a kalkuláciu renovácií a vybavenia a dohliada na nevyhnutné opravy a výmeny podľa zmluvných podmienok.
  • Dohliada na efektívne objednávanie materiálu (kancelárske, upratovacie, kuchynské).
  • Dohliada na efektívny obeh dokumentov a potrebné lokálne úkony na archiváciu dokumentov podľa potrieb ČVO a zákona o registrácii.
  • Cestovanie a údržba áut:
  • Dohliada na efektívny interný systém rezervácií a používania aut a dohliada na potrebné poistné krytie, servis a súvisiace úkony.
  • Poskytuje príslušnú konzultáciu programovým oddeleniam.
  • Dohliada na efektívne lokálne zmluvy s hotelmi na zabezpečenie požadovanej dostupnosti ubytovania pre cestujúcich členov tímu.

ČO SA TI U NÁS BUDE PÁČIŤ:

  • užívame si o 5 dní dovolenky viac
  • 3 sick days
  • flexibilnú pracovnú dobu a občas aj prácu z domu
  • máš možnosť vybaviť si u nás Multisport kartu
  • ponúkame ti možnosť kariérne rásť
  • vďaka tvojej práci dostanú ľudia možnosť žiť lepší život, pretože vďaka financiám, na ktoré budeš dohliadať, môžu fungovať projekty tu, ale aj v zahraničí
  • pracovať pre medzinárodne uznávanú neziskovú organizáciu a v super kolektíve
  • tvoje nápady nás zaujímajú
  • ak sa rád vzdelávaš, poskytneme ti prístup na portál Seduo naša spoločná práca má zmysel
  • OD TEBA URČITE OČAKÁVAME?

SKÚSENOSTI
o Minimálne 7 rokov praxe v samostatnom riadení prevádzky v menšej alebo strednej organizácii, vrátane IT, právnych a compliance záležitostí.
o Aspoň 3 roky praxe v projektovom plánovaní a rozpočtovaní.
o Skúsenosť s riadením menšieho teamu, ideálne aj v remote mode.
o Silný stakeholder manažment skill.
o Vedomosť o aktuálnych prevádzkových trendoch pre neziskové spoločnosti.

ĎALŠIE POŽADOVANÉ KVALIFIKÁCIE:
• Strategické a strednodobé uvažovanie
• Systematické uvažovanie
• Tímový duch
• Schopnosť viesť ľudí
• Schopnosť riešiť problémy
• Orientácia na výsledky
• Dobré komunikačné schopnosti
• Silné (písomné a ústne) komunikačné schopnosti

Keď sa Ti pozícia a naša práca páči, a chceš sa k nám pridať, pošli svoj životopis a stručný motivačný list čo najskôr na e-mail adresu: praca@clovekvohrozeni.sk s uvedením v predmete emailu názov pozície: Operations Manager. V prípade zhody našich očakávaní a Tvojich ponúkaných skúseností sa Ti ozveme. Už sa na Teba tešíme!

Pozn. Zaslaním vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním a uchovaním vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu kandidátov v súlade so zákonom 122/2013 Z.z.

Naše projekty

Skutočný darček

Festival jeden svet

Globálne vzdelávanie