Prejsť na hlávný obsah

Office Manager/ka

Miesto práce: Bratislava

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Mzda: 1 100 EUR/mesiac

MÁŠ CHUŤ A ODVAHU POMÁHAŤ TÝM, KTORÍ TO NAJVIAC POTREBUJÚ? CHCEŠ ROBIŤ PRÁCU, KTORÁ DÁVA ZMYSEL?

Pridaj sa k nám a buď jedna / jedným z nás! Prispej k tvorbe a rozvoju Slovenska ako otvorenej, tolerantnej a solidárnej spoločnosti. Pomôž nám zabezpečiť chod našej kancelárie a vytvoriť príjemné pracovné prostredie pre našich kolegov a kolegyne. AKÁ BUDE TVOJA NÁPLŇ PRÁCE A AKÉ PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI BUDEŠ MAŤ?

AKÁ BUDE TVOJA NÁPLŇ PRÁCE, A AKÉ PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI BUDEŠ MAŤ?

  • Riadenie a zodpovednosť za office management v kancelárii na Baštovej ulici v Bratislave
  • Zodpovednosť za kancelárske priestory, vrátane vybavenia, kancelárskych, čistiacich a kuchynských potrieb, čistoty a bezpečnosti na základe interných smerníc, rozpočtu a potrieb. Schvaľovanie požiadaviek na nákupy v rámci schváleného rozpočtu
  • Byť hlavným kontaktom pre majiteľa budovy a zabezpečovať všetky potrebné úkony s tým spojené
  • Byť prvou kontaktnou osobou pre návštevníkov, kolegov aj externých partnerov a vhodne smerovať požiadavky ďalej do organizácie
  • Byť hlavným kontaktom pre externú IT firmu a zabezpečovať tok interných IT požiadaviek a ich plnenia na základe s zmluvy. V spolupráci s Prevádzkovým manažérom dohliadať na plnenie dlhodobejsich projektov v oblasti IT
  • Byť hlavným kontaktom pre firmy zabezpečujúce mobilné spojenie. Viesť evidenciu mobilných telefónov organizácie a priebežne vyhodnocovať výhodnosť zvolených programov
  • Zodpovednosť za celofiremný manažment dokumentov a archiváciu zmlúv. Vybavovanie splnomocnení
  • Zodpovednosť za funkčný systém obehu pošty v organizácii
  • Plánovanie, organizácia a realizácia interných podujatí v spolupráci s HR a iných stretnutí podľa požiadaviek a potrieb
  • Koordinácia domácich a zahraničných služobných ciest pre riaditeľku ČvO (časovo obmedzené).
  • Sprava kalendára pre  riaditeľku ČvO (časovo obmedzené).
  • Práca vo firemných systémoch
  • Riešenie ad-hoc situácií a ďalšie úlohy po dohode s nadriadeným.

ČO SA TI U NÁS BUDE PÁČIŤ:

  • naša spoločná práca má zmysel – vďaka nej sme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom nielen doma, ale i vo svete
  • sme výborný tím, v ktorom je radosť pracovať
  • podporujeme Tvoje nápady tímovou prácou na ich realizácii
  • užívame si 5 dní dovolenky navyše
  • máme 3 dni sick days
  • využívame flexibilný pracovný čas, vrátane možnosti využitia home office
  • športujeme a relaxujeme s Multisport kartou
  • máme prístup na vzdelávací portál Seduo

ČO OD TEBA URČITE OČAKÁVAME?

• Využívaš technológie spracovania dát, online komunikáciu a MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) na vyššej užívateľskej úrovni
• Plynule komunikuješ (ústne i písomne) v anglickom jazyku min. na úrovni B2
• Dokážeš pracovať samostatne, precízne a zodpovedne a môžeme sa na Teba spoľahnúť
• Rád/rada komunikuješ a máš príjemné vystupovanie
• Máš vysoké pracovné nasadenie a schopnosť pracovať v krátkych termínoch
• Tvojou silnou stránkou sú organizačné a koordinačné schopnosti, stanovovanie a dodržiavanie priorít
• Vieš syntetizovať zložité citlivé písomné a ústne informácie, následne ich analyzovať a pracovať s nimi
• Si tímový/á hráč/ka, flexibilný/á a autonómny/a

Keď sa Ti pozícia a naša práca páči, a chceš sa k nám pridať, pošli svoj životopis a stručný motivačný list čo najskôr na e-mail adresu: praca@clovekvohrozeni.sk s uvedením v predmete emailu názov pozície: Office Manager/ka. V prípade zhody našich očakávaní a Tvojich ponúkaných skúseností sa Ti ozveme. Už sa na Teba tešíme!

Pozn. Zaslaním vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním a uchovaním vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu kandidátov v súlade so zákonom 122/2013 Z.z.

Naše projekty

Skutočný darček

Festival jeden svet

Globálne vzdelávanie