Koordinátor/ka a metodik/čka sociálnej práce v rámci sekcie Programy sociálnej integrácie

Miesto práce: Bratislava

Druh pracovného pomeru: plný pracovný úväzok

Termín nástupu: podľa dohody

Mzda: od 1 200 eur v závislosti od skúseností

Koordinátor/ka a metodik/čka sociálnej práce je zodpovedný/á za:

• realizáciu a rozvoj kvality sociálnej práce v sociálne vylúčených komunitách v rámci činnosti organizácie
• metodické vedenie a podporu pre tím sociálnych pracovníkov poskytujúcich služby klientom priamo v teréne
• prípravu a advokáciu návrhov na zlepšovanie verejných politík v oblasti sociálnej práce a sociálnych služieb
• sledovanie legislatívy v oblasti sociálnej práce a zabezpečenie súladu činnosti organizácie so zákonnými požiadavkami
• prípravu, riadenie, financovanie a reporting projektov
• rozvoj vzťahov a spoluprácu medzi jednotlivými komunitnými centrami organizácie a s inými aktérmi na Slovensku (verejná správa, školy, médiá, iné mimovládne organizácie, donori, firmy)

Čo sa vám u nás bude páčiť:

• vaša práca bude mať zmysel – vďaka Vám budeme schopní lepšie pomáhať konkrétnym ľuďom vymaniť sa z chudoby
• veľké možnosti na osobnostný a profesionálny rast, možnosti na vzdelávanie v SR i zahraničí,
• výborný tím jednej z najväčších mimovládnych organizácií na Slovensku, v ktorom je radosť pracovať
• ochota podporiť vaše nápady tímovou prácou na ich realizácii
• dobre organizovaná práca, ktorá neskĺzava k prílišnej byrokracii
• 5 dní dovolenky navyše, možnosť práce z domu, pracovný telefón s možnosťou jeho využívania na súkromné účely, flexibilný pracovný čas, kancelária v centre starého mesta

Informácie o výberovom konaní

Ak sa k nám chcete pridať, pošlite krátky motivačný list (vrátane očakávaného platu) a svoj životopis na praca@clovekvohrozeni.sk s predmetom „Koordinátor SP“ do 23.12.2018.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

sociálna práca

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Outlook – pokročilý
Microsoft Word – pokročilý
Microsoft Dynamics NAV – základy

Vodičský preukaz: B

Počet rokov praxe: 2

Čo očakávame:

• minimálne 2 roky praxe v klientskej (poradenskej) sociálnej práci, alebo príbuznej oblasti (skúsenosť v neziskovom sektore výhodou), orientáciu v témach sociálnej inklúzie
• dobrú znalosť legislatívy súvisiacej so sociálnou prácou, sociálnymi službami, sociálno-právnou kuratelou
• výborné komunikačné schopnosti a ovládanie anglického jazyka
• samostatnosť, zodpovednosť a kreativitu, schopnosť práce v tíme
• skúsenosť s projektovým manažmentom výhodou
• flexibilitu pri pracovných cestách (minimálne raz mesačne pracovná cesta na východ Slovenska)